rama

ساخت وبلاگ

لوله گالوانیزه سبک ، نوعی از لوله سیاه درزدار است که با استفاده از ورق های فولادی و آهنی ساخته می شود. در این لوله و اتصالات آن، به منظور افزایش مقاومت، از آلیاژ روی به روش گرم و سرد برای گالوانیزه کردن لوله استفاده می کنند تا این لوله، در مقابل عوامل خوردگی فلزات دارای دوام بیشتری باشد.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 78 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 19:56

کار از راه دور شاید تا پیش‌ازاین در نگاه مردم در ردیف شغل‌های جدی به شمار نمی‌آمد، اما امروزه روش عملکرد کسب‌وکارها به‌شدت دستخوش تغییر شده است. شرکت‌های موفق در دفاتر خانگی و اتاق‌های نشیمن و استارباکس‌ها رهبری می‌شوند.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 101 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 19:52

بازارهای عرضه کننده دستگاه لیفتراک شامل دو گروه عمده می شود. یکی لیفتراک صفر و دیگری لیفتراک های کارکرده می باشد. برای مراجعه به هر کدام از این بازار های فروش، باید شرایط و ویژگی هایی از طرف متقاضیان در نظر گرفته شود. با ما همرا باشید تا بیش تر با این موارد آشنا شوید. این مدل از تجهیزات انبارداری نیاز دارند تا به خوبی مورد بازرسی فنی لیفتراک قرار بگیرند.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 78 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 19:44

دوره سالمندی سرشار از انواع احساس کمبودهایی مانند از دست دادن همسر، دوستان و نزدیکان، عدم استقلال مالی و نارسایی های جسمانی است و در صورتی که اصولی برای مقابله با این عوامل به کار گرفته نشود، می تواند باعث تشدید استرس و اضطراب در افراد سالمند شود.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 19:43

سقف وافل یکی از انواع سقف های بتنی است که علاوه بر ظاهری شکیل، مزایای اقتصادی و فنی بسیاری را نیز داراست. برای اجرای این نوع سقف از قالب وافل استفاده می شود که وزن مرده سازه را به مراتب کاهش می دهد و نمای زیبایی در سطح زیرین سقف ایجاد می کند. در سایت زاگرس بنا ضمن آشنایی با پیشینه تاریخی سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحی، مزایا و معایب آن آشنا می شوید و به سوال سقف وافل چیست پاسخ داده می شود. در انتها نیز سازه های بزرگی که از این روش استفاده کرده اند، مرور می گردند.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 13 آبان 1399 ساعت: 21:29

سمعک چیست ؟ حدود 230 هزار نفر در ایران و 70 میلیون نفر در جهان هستند که مشکل کم شنوایی یا ناشنوایی دارند . سمعک یکی از نیاز های اساسی جوامع امروزی را در بر گرفته است . سمعک به افراد کم شنوا کمک می کند شنوایی نرمالی داشته باشند .

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 17:47

همه باکتری‌ ها مضر نیستند. احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید روده‌ های ما میزبان 800 تا 1000 نوع باکتری مختلف هستند. تعداد این باکتری ‌ها به حدود 100 میلیارد می‌ رسند که چیزی حدود ده برابر بیشتر از تعداد سلول‌ های بدن است.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari maswk بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 17:46